tönt.

hej.
Tönt. Tönt. Tönt. Tankar. Tankar Tankar.

jag sitter här, på golvet och bara.. tänker
för ja orkar inte mer. och de är bara drygt o ens ta sig upp ur sängen och veta att inget är som förut
för jag saknar när man va liten och inte hade några ansvar över huvud taget och man förstod inte varför mamma & pappa blev arga på mig när jag gjorde tvärtom från vad de sa.
jag saknar alla skrattkvällar och det känns bara allmänt.. tomt.

jag funderar på o skriva lite. jag brukar ju må bättre då. men det var ett tag sen som detvar såhär och det är jobbigt att känna igen sig i det.
för vad har jag o lova dig nu liksom?
MEN TÖNT.

hej.
vi börjar om
nej
de går liksom inte.

här får du en text istället.
gå sen o lägg dig sen, fundera lite på hur du hade det förut och hur det har gjort dig till den du är.
tänk på hur bra vi har det och vilken skillnad det vore om du hade blivit född i afrika.


Text: jag själv.

att släppa in någon på livet
är nog det lättaste som finns

Men när du blir riven i hjärtat
så ångrar du hur enkelt du föll
och du föll hårt
du föll på stenar

blodig och sårad så kommer du
söker närhet
och bekräftelse
du kommer bli utnyttjad av någon som inte bryr sig alls
som bara vill ha dig för din kropp

medans du tar för givet att han älskar dig
så är han inte alls den du tror

En dag
kommer kärleken,
närheten
och bekräftelsen
och du kommer stå där
med trasiga kläder,
sår över hela kroppen
och vänta.

Endast då
är du redo.



(sug.) godnatt.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0