nerd

tjena mates.
Nu sitter jag i skolan ch gör appselut ingenting! vi har gymnasiebesöksdagar och vi får sitta o låssas jobba..
nu är de typ lunch för niorna så vi får bara sitta o göra ingenting. hur kul e de?
snart kommer dom som vill för att besöka foto om de tyckte de lät bra.
jag minns hur de va när jag skulle välja. ush, jag försåtr pressen de har på sig.
jag ångrar dessutom att jag inte valde Sollentuna fria.

hms. jag ska köpa en ny mp3 i alla fall :D får den antingen fredag eller måndag :D YEEEY!
jag klarar mig inte utan musik faktiskt, det är u den enda tiden jag har tid att lyssna på vägen till/från skolan.

hm. ikväll kommer jag hem vid tio, kul! ska till skolan ikväll också frå 20.00-22.00. DRYGT!
men innan det ska i alla fall vi fika några stycken så de blir ju trevligt, jag och amanda ska vara  extra nyttiga o äta på donken också! :)

I alla fall så har den här dagen varit en latdag och vi hade datastols rejs till surputtremattelärargubben sa till oss att vi inte fick göra så. bajs pryttar. Det va i alla fall kul så länge det varade men yosef puttade in mig i väggen :p

Nu vet jag inte vad jag ska skriva. jag vill skriva nån dikt eller nått, sånt humör e jag på.. eller typ.. .stirra på ingenting och inte se vad man skriver... fast det ser ut som det.

jaja. jag ska väl gå o göra något kul nu så får vi se hur det blir.
JA! skriva ut lite bilder :D
hejdå. kiiiiiiissssssssseeeeeeeeeeesssssssssss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0