ohno

hej knäppis.

idag så är det operation dagsverke i skolan, men efterosm jag skulle ha åkt till kina igår och pga det har tagit ledigt så tänkte jag vara ledig idag. sadock detta till min lärare och hon tyckte att det var okej.

jag veti nte om jag har skrivit om varför jag iente kommer iväg till kina förän i höst men det blev så pågrund av att det var massor med överbokningar. Vi kom dit men inte hem.

jag vet inte heller om jag har sagt att min bbror har flyttat hem?
hm. iallafall MYS! dafgs att uppdatera på de "annorlunda" ljuden. Hihi.

Hm. IDag fyller papi år. STORT GRATTIS! <3
just därför så har jag dammsugit hela huset och torkat av vardagsrumsbordet.
skulle skala potatis också men mamma gjrode det.
och jag borde plugga, har nämligen nationella prov i matte imorgon. Ush och FY!

Och föressten!
jag såg jonas i cam idag, första gången jag ser honom irl, om man säger så.
vi har pratat sedan jag var 13 år. skön kille ^^,


och på tal om ingenting så har jag börjat drömma massor igen och jag har ingen aning omn varför, jag måste verkligen börja tänka på någonting helt annat innan jag somnar, itne för att jag tänker på det jag drömmer om innan hellern, nej nej, ush.
haha,. knäppt det vore isåf.
jag står inte ut med dessa sdrömmar, det var det jag ville komma fram till.

och sedan har jag min vän, som är i usa för tillfället mebn han kommer hem snart.
han.. e typ väldigt underbar. som jag skrev till honom i morse;
"you brake me down in tobits and pieces and then you put them together again."
för att varenda jävla gång som vi pratar "allvarligt" så säger han något jag inte vill höra.
för man vill ju alltid hölra liksom.. det som itne stämmer, det man vill tro typ.
men min käre vänm, han säger sanningen, och det blir ajg skit arg på men sedan så förstår jag att han har rätt,, och jag visste det redan innan ha sa det, bara det att jag inte vill erkänna det för mig själv.
snacka om att känna sig bortgjord.

jag vet inte, om jag ska skriva något mer idag. men det är inte så att jag har något annat för mig liksom.
eller jo, nu motsade jag ju mig sjöälv. jag ska gå och plugga.
sköt om er alla nallebjörnar.

GE MIG EN KRAM! <3



(2 timmar senare)
JAG MÅSTE BARA SÄGA;
jag är blond!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nu har vi en NY Omröstning uppe på TheGuide :-)

Se vilken TV-serie som vann förra veckan!

2007-05-07 @ 13:02:06
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Josefin

mm, förstår dig, det är en mysig känsla :)

2007-05-07 @ 15:16:57
URL: http://josefing.blogg.se
Postat av: Jonathan

Tittade lite i din blogg, lr fastnade lite för det var mysigt att läsa lite :)

Och ja, det är jag som skriver det som liknar någon form av dikter på min blogg. :)

2007-05-07 @ 17:25:10

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0