måndag igen

Hej alla lodisar (:

idag är det måndag igen
och jag vet inte men jag har en sån där krypande känsla av att jag inte kommer vara glad idag.
jag vill faktiskt inte hålla påsåhär igen.
jag ska inte falla tillbaka.
jag skrev en ny dikt idag också,
jag vet inte om... fan jag skriver jag hela tiden. sluta (:
men iafl, den kanske inte är bra vad vet jag vad som faller in i er smak men,
jag bara skrev av mig lite. vänta här ska ni få se....

"efter att ha förlorat
min pojkvän
min bästa vän
och mina skratt

så gick världen vidare,
klockan fortsatte gå
i den där takten som är så jobbig,
den som inte låter dig sova


och jag räknade varje sekund som du inte låg här brevid mig
även fast
jag inte ville ha dig här

jag vill ha ett nytt minne,
lära mig älska igen
lära mig flyga igen
och jag vill gärna

ha tillbaka dig
min bästa vän, för vi lovade ju
att inget skulle skilja oss åt

inte ens vi själva."

kommentarer på denna kanske? :)

i alla fall så inatt drömde jag nått konstigt, har glömt bort vad men jag får flashbacks hela tiden,
ganska irriterande när man inte ens vcet vad man drömde om liksom.
kanske är det drömmen som får mig på dåligt humör,
det har ju hänt förut.

tänkte att jag skulle berätta lite om mig helg kanske.
i fredags så kom jag o jennie på att vi skulle träffas!
men det blev inte av för jag kom inte ut till henne på nått sätt,
jag vågade itne åka buss för jag inte visste om jag skulle hittta
och hon skulle hålla på med hästen så hon kunde inte åka hemifrån.
i alla fall så ska vi träffas nu i helgen istället, kanske :)

i lördags hände det inte mycket alls förutom att jag var på konfirmation,
vi sjöng.
alla skrattade
och en gammal gubbe hade sagt: det där måste vara väldigt modä/ernt!
knäppis. (:
sen drog jag o korv hem till rick o pierre och sjöng singstar!
det roliga var att jag slog pierre på darin..
hmm.. misstänkt.
det va iafl  roligt :)
efter det så kollade jag och familjen på hockey och sen surade jag över den förlusten,

tintin hade varit på utställning på dagen och han fick den högsta poängen! (hans första utställning för de som inte vet)
han kom dessvärre trea i sin grupp.


på kvällen tittade vi på melodifestivalen
och vilken jävla flopp de blev!

i söndags vaknade jag tidigt, tittade på spök jägare på reality zone kanalen,
sen tänkte jag på att jag kan ju inte ligga här hela dagen då blir mamma sur.
men inget mer med det.

klockan halv två ungefär ringde jossan o fråga om vi skulle åka o fota flygplan och det hade jag totalt glömt bort!
i allafall så kom jag iväg med halv tre bussen och jag mötte jossan på sky klockan tre.

när vi var där så kom jag på den dumma iden att gå till en av utkiksplatserna... vi gick.. o gick..
kom på att de finns inga gåvägar,
vi kunde ta bussen?
nej den går bara åt ett håll, fel håll.

sen ville jag inte vara till besvär så vi stannade på sky o fotade genom fönstrerna,
http://4nki.bilddagboken.se/

sen vid sex var vi på märsta station igen och så kom M.
då satt jag med dom ett tag, en o en halv timme faktiskt,
vi gjorde väl inte så mycket förutom att jag var knas, de va kul. tyckte jag iafl (:

Sen åkte jag hem och tittade lite mer på spökjägare, åt och sov.

jag vaknade vid ett o kunde inte sova, så jag satte på tvn och då blev katten irri så han sprang därifrån,
ingen att mysa med längre.
efter det somnade jag och drömde det där konstiga som jag inte vet vad det var.




Now I wont bother you anymore.
Hejdå söt! (:



 

Kommentarer
Postat av: Amäända

Din dikt va jättefin! Gillar dikter, gillar dina dikter!:) Puss puss

2007-05-14 @ 16:59:34
Postat av: Sarah

Grymt fin dikt vännen, man känner lätt igen sig :) puss

2007-05-15 @ 14:50:19

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0