ledig onsdag

åter en + dag har gått förbi och här sitter jag,
trött efter att ha dammsugit, skalat potatis och gått ut med hunden,
laddade in lite bilder på bilddagboken nyss, 4nki heter jag där för dom som inte vet.
så skrev jag en dikt nyss också, läsa? here you go.

"vi känner hur vinden smeker bort våra tårar
och de
torkar ut

och vi försöker lösa det
genom att älska varandra
men inte ens det hjälper

och samtidigt som du ser åt ditt håll
och jag ser åt mitt
så sprängs jorden
och allting
försvinner
utom vårt syne

och det är som om jag aldrig hade kännt dig."



idag kommer Erik och Kristin hit igen,
känns som om vi träffar dem oftare nu, men det kommer säkert bli så att snart är det en månad till nästa gång.
vi ska i vilket fall som hellst spela golf, om det inte blir dåligt väder och just nu ser det helt okej ut,
blåsigt bara, men man får vänja slaget med vinden.
får se om de går lika bra som förra veckan. mihi.
jag fyller år om exakt en vecka också! tänka sig, det här året gick fort.
men jag vill inte minnas förra året, nej tack. sluta.

 just nu är det arctic monkeys som spelas i mina öron, jag kollade just om det fanns biljetter lediga fortfarande och det fanns det ju, klart jag ska gå då.
Jag ska gå med Jennifrej och hennes vänner.
det är så jävla kul att vi är vänner faktiskt.
ni som inte vet historian kan inte förstå.
men hon är i vilket fall som hellst helt underbar! :)


vill du hjälpa mig att läka mina vingar?
puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0