Jag kom just på mig själv att

jag skriver faktiskt bra dikter! :o
Det e ju liksom så att man får berömm men 'skit i det..'
och sen när jag läser mina egna verk ibland så kan jag knappt tro att det är jag som har skrivit det.

Eh i alla fall. Foto idag och vi har endast lagt in bilder på 2st A3 sidor och skickat dem till herman
och föressten så är herman en jättesnäll lärare XD
Snart ska vi gå hem jossan ska bli klar och sen så blir de åka av.

På onsdag fyller jag år så glöm inte att säga grattis! XD

jag vet inte vad jag ska skriva så det här måste vara tråkigt.
men, igår fick jag i alla fall Ahlgrens bilar lakan och så fick jag pengar till Kina resan! XD
gårdage nvar solig också så jag brände mig lite på armarna, hade dessutom t-shirt så jag ser ut som en golfare ^^


Men nu ska jag pussa på mig själv o sen när jag kommer hem ska jag försöka sätta mig ner o skriva.
Föressten så är det flygkatastrof dag på NationalGeographicChannel ikväll. XD IIIIIIIIH


If I just lay here
would you lay with me
- and just forget the world

ÄLSK.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0