fy sjutton!

Hej söt.
Igår fyllde jag år, trevligt va? MAHAA.
jag fick jätteskoj presenter av mina vänner. mihi,
av sisqo & jossan fick jag en mangaseriebok& en sago bok om flygplan och ett fia med knuff och godis ^^MIHI.
sen fick jag en maskros av emlan också. hihi, den vissnade dock. :/
Av emelie fick jag IQ piller och plåser jättesöta och parfymprover. :)

Iallafall, min födelsedag gcik till så att vi hade foto lektion nere på stan ock vi skulle fota typ det vi lärt oss nu de senaste veckorna.
det gick alldeles bra men vi va klara typ 1&1/2 timme innan vi skulle vara klara så då gick vi bara runt o degade typ.
Sen slutade vi vid 1 och 13.10 tåget.
När Jag&Jossan kom hem till mig så gjorde vi varma mackor och drack saft
lite senare kom emlan med en fin maskros som jag sa tidigare.
Vi tittade på en film och väntade på Sofie. Ungefär vid fyra kommer sofie med hennes&Jossans paket IWI :D
Efter att jag hade öppnat det och spanat lite i flygplanssagan så gick vi och gjorde marängswish MUMMA.
jossan ville dock inte ha det så hon åt bara vanilj glass och va tråkig.. (;

Sen så tänkte vi att vi skulle nog inviga mitt nya fia med knuff spel
och det gick bra för oss alla förutom jossan. När alla andra var ute med två gubbar, tror jag, så hade hon inte ens någon gubbe på banan! XD
Haha. Efter att ha spelat klart, vilket tog typ 1 timme?
så spelade vi lite kort och det var ju mysigt,
sen hade klockan reda nblivit sju så alla drog hem.

Sedan åt jag, lax med potatis och romsås! :D jättemumma.
precis innan vi ska äta så ringer Bosse och säger att det har gått hål i Titti&Jannes damm så de måste komma över med the fishes.

Jag satt vid datorn ett tag och pratade med oscar och sedan så kom emelie och jag öppnade paketen medans vi drack  te.

vid nio ngefär så gick vi över till Mli och tittade på Greys, inte för att jag hängde med så mycket då jag tittade i Arlandagymnasiets årsbok samtidigt.


Efter Greys så gick jag hem och bara fixade mig, duschade och sov.
Trevlig dag allt som allt
men idag är jag inte lika glad.
utanför, igen.

puss <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0