det började bli jobbigt

att sitta i sängen o böja så mkt på ryggen
så jag satte mig på golvet XD

dagren har varit nice. fast mitt huvud gjrode ont större delen av den.
i skolan så hade jag bara foto och vi fick göra lådkameror! XD
haha vi fick ta en l¨da och sen så gjorde vi den ljustät och sdan satte man ett svart foliepapper framför ett hål och så gjorde man ett jättelitet hål, toppen av en nål bara
och sedan nästa gång så ska vi fota med dessa, fotopapper skall det finnas längst bak på dem cokså.

när jag kom hem så la jag mig i sängen och tittade på danska tv3.
mysmys, o så kmr mamma hem o säger: jasså det är här du ligger efter du har kommit hem, gör ingenting heller?
men liksom bajsi XD

sedn så åkte vi iafl för o handla och jag köpte blond hårfärg fär att jag kan itne gå runt o va blond i bakre delen av huvet o sen illröd i fram. skumt liksom, huh?
men nu så iafl blev det en blond färg men jag har ingen aning om hur well den kmr att ta, kankse de itne blir någon skillnad alls liksom.


nu ska jag ioafl berätta en historia täntke jag.

det var såhär en gång att jag var kär, för första gången.
jättelänge va jag kär
men sen så slutade jag vara det för att jag blev väl lite uttråkad,
jag ville ha mer känslor
och det funkade inte som det var.
jag gjorde slut med kärleken
och jag kände mig fri,
jag tog tillbaka mina vingar och försökte flyga igen.

efter ett par veckor så var kärleken borta från kärleken,
den jag tog för givet att vara min
den var någon annans
och ajg ville ha
det jag inte kunde få.
(varför förstör man alltid för sig själv?)
jag ville inte berätta något
och jag bara gjorde mig själv till en dumbom

men jag insåg att kärleken den vandrar vidare
det finns nytt, färskt och bättre
det finns något för mig så som det fanns något för dig
och du och jag
det var inte meningen att vi skulle va
för varför skulle det i så fall tyna?

men nu måste jag köpa mig mina vingar och jag måste ta lektioner för att jag ska
kunna flyga igen.
men jag är glad att jag inte
delar mina vingar med dig.


back to reality now.
imorgon så är det nationella prov i engelska hör och läs förståelse och ajg orkar verkligen inte!
just nu så är det bara downwards by the hill
men jag tänker klara det jag håller på att klara det
men det kommer mörka dagar
och jag har folk som lyser upp dom.
det är er jag älskar.  <3


i helgen var det valborg. det var jätteroligt. gamla vänner och återföreningar
detta är saknat
jag längtar till nästa gång
i tisdags mådde jag dock itne JÄTTE bra liksom. baksmälla.
men nu ska jag kissa i de här.

jag älskar min familj och mina vänner.
PUSS!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0