hej snygging!

och idag är allt toppen förutom att jag har typ ont i mina lungor eller nått, under bröstena iafl.
det e skitjobbigt :(

vi har fotolektion nu o vi har precis varit ute o fotat i vårsolen! vi va i en lekpark och jag kände mig lite osm ett barn igen XD

vi ska lägga in bilderna från förra veckan o göra dem so mett repotage de e lite skumt för att ja tog typ kort på byggskyltar o rödljus så.. eh..

aoh fan va oilla de går för mig att skriva idag, jag jobbar ju faktiskt, mohah.

iafl, helgen va typ UNDERBAR!
skulle ha jobbar söndag ju, men dom hade fixat nån som kunde jobba åt mig så jag slapp!

iafl, i fredags hämtade vi eva på stationen i stan och vi såg först inte att de va hon så jag skämdes lite granna då ^^
sen när vi kom hem så åt vi den omtalade kycklingpajen och sedan så pratade vi o tittade på tv samtidigt vilket itne gick så bra för mig o jag blev megastructure trött.
 då gick jag o la mig o tittade på flygcrash,, vet ej hur de stavas men okej! :p

jag somnade efter ungefär halva programmet då jag kom på att det här avsnittet hade jg npog sett!
va uppmärksam jag måste varit eftersom jag kom på det efter en halvtimme...

iafl så somnade jag, o jag vaknade igen på nattewn ungefär vid halv fem eller nått, låg o tänkte o pratade med andrea på msn,
hon säger att hon inte e bra på o hjälpa men de e hon ^^ÄLSKA.
sen somnade jag om efter typ en timme och jag sov ända tills typ halv nio eller va den nu va, jag började iafl o jobba vid tio,

men vid frukosten så berättade eva om den skumma anden som hon varit besvärad av.
jaja, du som inte tror mig, tro mig inte men faktiskt!

sen drog a till jobbet o va skitsurig för ja inte fick nån som kunde jobba åt mig i söndags
men tydligen så va de redan fixat o när jag fick reda på det så  blev jag megastructure glad igen!
när jag slutade, klockan fem så fick jag rejsa typ jättemkt
för vi skulle på sex bion i kista
tre över står jag i hissen och nio över vas jag klar i duschen, hade klätt på mig o så,
tio över skulle jag va klar.
jag kom ut till bilen ungefär tolv över eller nått :p
ganska stressad liksom!
väl i bilen så lugnade allt ner sig o jag frågade mor far o eva om vad de hade gjort medans jag inte hade något liv uppe på jobbet.
de hade varit o besökt titti o janne, för er som ville veta.

vi kom till kista ungeäfr tjugo i så vi fick tid att kissa o eva fick tisd att röka!
perfekt timing liksom!
sedan så kollade vi på bion, och vänta! nu är de redovisning brbr!!!

filmen va jättebra, blood diamond hette den o den handlade om svarta diamanter.
efter filmen så åt vi mat på food court men dom körde ut oss för de stängde, iofs va vi nästan klara men.

i söndags va ja på konfakamp o ledde en gren där man skulle klä på o av sig massa kläder, skitkul! :D
sedan så åkte jag hem o umgicks med familjen, också jättemysigt.
n'r jag kom hem så va ja jättetrött o somna på en gång.

nu slutar jag. puss på alla bra människor <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0