du är det värsta som har hänt mig

jag hatar dig och ditt liv.

jag trodde på dig. eller ja jag trodde du var en normal kille, eler äh.

jag bryr mig ju inte?
jo. nej. jo. nej. fan

men here's the thing, u är den mest patetiska killen jag vet at the moment
för att du vet om allt, och ändå så bara
AND OF THIS CHAPTER IN MY LIFE.
du är borta, borttagen, avslutat, finished, blockad och horstämlpad.

och visst jag tycker synd om mig själv det har jag alltid gjort och kommer alltid göra





den här helgen var skoj, i läördags va ja me jussi o drack cola o hade lite kulmys.
sen isöndags så städade jg coh sedan så  kollad ejag på stefans match, de förlorade iofs med 5-1 helt värdelös match men de va roligt i alla fall. alltid kul o se på proffset :D

idag har vi varit ute i uppsala o fotat lite, elle rmkt, på fotolektionen. de va skoj ja fic massa ljus på mina älskade stoppljus :D

nu ska ja sluta för dage så vi hörs. puss! <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0