sommarlov

nu har jag lov, eller jag har haft det i en vecka nu, idag till och med, precis

jag har kommit på massa bra skrivtankar men jag är för seg för att skriva ner dem så jag måste ha ett skrivblock med mig överallt
men jag kommer ofta på saker när jag duschar, ignen aning om varför
i alla fall så är det så, men det är ju inte precis så att jag kan skriva i duschen
och det är inte heller så att jag går ut ur värmen, springer naken till mitt rum och skriver ett par rader.

jag har också hittat lite låtar som utvecklar mina tankar.
ag har ju lovat att skriva en dikt till sussie men
jag vet inte om jag skriver bra den gången jag skriver.
jag vill inte skriva en medelmåtta dikt och ge den till någon, ¨
som kanske visar den för någon annan,
inte för att jag har något problem med att de sprids, nej nje, inte alls
utan att.. jag vill vara duktig.

men. du är söt, och du är söt.

varför ska mitt huvuds alltid banga till allt för mig?
allt blir platt och jag blir tråkig
och alla försvinner....

men i alla fall, här.


"Och jag minns inte längre

Hur det var när din arm höll om mig

För att jag fick en blackout
och sen var du borta

alla sömmar gick upp

och din läkekonst försvann

jag hade inte längre någon

att tömma min skit på

jag hade inte längre någon

att hålla om i natten

och jag hade inte längre någon

att gömma mig med ifrån mörkret."


puss.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0