midsommarafton

hej.

idag är en "dålig" dag. jag förstår inte varför allt ska gå så jävla upp&ner hela tiden
det är jobbigt
och jag är ensam,
och jag tjatar.

igår så jobbade jag 16-22, skulle jobbat till 21 men maria frågar om jag kunde jobba en timme till för att
"vi har ingen kassa personal", den sista timmen var det ändå inte så mycket folk så det var rätt skönt.
vem säger inte ja till pengar för ingenting liksom?
sen ungefär 21.50 så ser jag i ögonvrån min bror!
jag blev skiträdd och jag förstod inte alls vad han gjorde där
för det hade vi inte kommit överäns om?
i alla fall så skulle han hämta mig (snällbror)
och de tog en jäkla tid för honom att "hämta mig" ^^
Maria ville att han skulle komma in o prata lite så jag stefan, sosso och maria satt o prata o åt mat inne i skiftledarnas rum. ^.^
det var ju trevligt, klockan elva så stängde dem och då åkte vi hem.

ikväll blir de hemma kväll, ingen är hemma plus att jag jobbar imorgon, igen.
men snart är jag ledig i en vecka, jag jobbar:
lördag: 10-17
söndag: 14-23
måndag ledig
tisdag: typ 17-21
sen e jag ledig i en vecka iiwi XD

i alla fall så har jag ont i halsen, men bara på ena sidan och det gör typ ont i muskeln,
om man trycker på sidan av halsen så gör det liksom ont.

jag ska gå ut med hunden nu.
puss


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0