för att..

..jag drömde om Dig i natt.

Hej.
nu är jag här igen för att berätta om mitt "roliga" liv.
Helgen har endast gått ut på att Jobba, sova o att vara på kalas.
Min moster fyllde år och jag kom dit senare än alla andra så det kändes itne värt det.
Trevligt att träffa Janne i alla fall.
En av hans ryggkotor hade kolapsat så han är opererad och nu går han runt med en sån där nack stödjare..
Det är lite läskigt.

Igår på jobbet var det rush hela dagen nästan, och på lördagar brukar det knappt vara någe folk alls,
så det var lite jobbigt
speciellt eftersom jag inte ALLS hade någon lust för att stressa och jag var jättevirrig
plus att min chef hade kvällskift.
bajs.

Men men, vidare.
jag är ensam igen,
den känslan har försvunnit ett tag och jag har kännt mig hel.
men allt eftersom dagarna går och jag tänker så börjar jag tänka på massa skit
och jag förstör mig själv.

i onsdags, (observera att det var min födelsedag då)
så lyssnade jag på vermillion ll och jag hade precis fått ett sms
och..
jag skrev något i min textbok som lät ungefär såhär
"varje gång jag hör dig så dör jag lite grann"

Detta är i stil med det jag brukar tänka
och jag behöver verkligen någon annan att lägga min energi på.

nu ska jag ladda upp bilder på bilddagboken.
puss.
hjälp

Kommentarer
Postat av: stefan

klart att mycket är mys!
PussPuss

2007-06-04 @ 22:30:10
URL: http://loveblom.blogg.se
Postat av: stefan

klart att mycket är mys!
PussPuss

2007-06-04 @ 22:30:11
URL: http://loveblom.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0