en ny start

Det första jag tänkte när mamma ringde och meddelade att janne var borta var att: "nu vet han vad som händer efter döden."

hur som hellst,
jag blev lite uppehållen (stavning?)
en människa jag inte pratat med sen i mars svarade.


I lördags var jag ju hos anna, och det skulle komma 10-15 pers,
runt halv tolv så var det ca 40 pers där. Jag skulle rpecis dra hem för jag inte ville vara med om massa skit
som jag plötsligt vände för jag skulle hjälpa anna..
Polisen bara körde förbi? kunde väl ha stannat o frågat iafl?
sen så hjälpte jag till o städa, vi hittade ett bil-lyse på gräsmattan.
Saknar du ett? ;)

iafl, jävla skitfolk hade sprutat ketchup över hela köket o snott peters öl o så var det en som hade 3500 kr i plånboken som var borta.

igår mådde jag inte så bra, och jag var inte bakis!
så jag kollade typ på tv och vilade bara,
skulle ha träffat oscar men eftersom jag itne mådde så bra så tänkte jag att vi kan ta de idag istället
och så blir de!

och HAHA. (thats all im going to tell you.)

jagvillhaengitarrpojke.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0