Nothing compares to..

Hej luffare :)
Idag är det den 20onde Augusti och imorgon börjar skolan igen,
jag är nervös, tror jag
itne såskojigt att börja igen och jag kom på när jag var ute med hunden att
det här faktiskt var sista dagen på sommarlovet.
ush hemska tanke.

Guc, FO2B. min klass.



anyway, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,
idag var jag på ungdomsmottagningen och skulle skaffa lite stuffs där,
och jag hade en tid klockan 10, och är där ca 10 i,
HALV ELVA!(?) kommer dem och tar emot mig.
dålig servise skulle jag vilja säga men jag förstod varför när det var en som tidigare hade tagit fel på dagen,
honest misstake.
i alla fall så när jag väl kom in så gick det ganksa fort och jag kom iväg därifrån efter ca 10-15 minuter.
då gick jag in på banken och fixck 002 ^^ nästa nummer! WEJ.
Då satte jag in den skatt jag fick tillbaka på mitt kontokort och så va de gjort det med.
sedan gic kjag vidare till apoteket för att lösa ut mitt recept
men ocke sa nicke för dem hade inga jävla saker hemma!

IIIIIIIIIIG, morr. så jag måste dit imorgon också.
Hoppas att jag är hemmai märsta efter skolan ca 4 för det var då han sa att dem skulle komma in.
annars kan jag kolla när mamma slutar o fråga om hon kan åka förbi.
det blir ju inte mycket till omväg.

Efter apoteket gick jag till carmen som hade slutrea och där köpte jag en parfym och mascara
jag tror jag är knäpp
för att jag har parfym
nästan 3 stycken som är fulla.
en är dock fejk så den är väl itne hundraprocentig
men i alla fall, jag HAR
men ändå köpte jag,
det är som med väskor,
knasanka typ.



Och det känns som att jag inte har skrivit något på jättelänge.
Men jag har som sagt börjat lyssna på ett nytt band nu och då brukar jag få ny inspiration
och vi får väl se om det kommer någon ny dikt snart igen.
I hope soon.

men sköt om er dä ute
och PUSS.
(kom & dela säng med mig?)

Kommentarer
Postat av: soffilitoh

jag vill sova i din säng...för jag är uteliggare

2007-08-20 @ 19:47:28

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0