hej poopie

hej nördar.
igår övningskörde jag! :D
skojskojskoj, det var ute vid grusgropen vid arlanda och det va itne lika läskigt längre
haha mobbas inte (;

aja. idag är jag ledig och det känns riktigt skönt att göra ingenting,
jag vill dock åka upp till e-stop o köpa hårfärg,
mitt hår växer verkligen fort nu

föressten, när jag sa detta till min bror o så tog jag upp håret sådär så att man ser gränsen mellan utväxt och färgat
och så frågar min älskade bror: hur kan du seatt det är utväxt sådär?
varpå jag svarar: ja men du ser ju det mörka, detr är mitt ritkiga hår och det ljusa det är färg
och då säger stefan: jaha! är det därifrån håret växer?
vi är en smart familj tror jag.

Idag har jag även sökt jobb på nätet.
eller åtminstone tittat efter jobb och det gick ju inte så bra,
jag upptäckte ganska snabbt att man msåte vara 18 > så det är ju ett helt år kvar för mig
plus att man msåte ha körkort till det mesta.

nu ska jag göra igenting och laga mat till mig och bror
jag är ensam hemma ikväll
ring om du vill träffas?
puss! <3

I want to wake up with someone,
i want to hear his heartbeat
and i want to listen to his breath.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0