men du kan ju också slänga dig i väggen

ja eh, det var så jag sa till min mobil igår när jag var arg.
lite roligt var det ju.
men pappa är bajs för han har alltid förutfattade meningar och han tror mig aldrig BAJSBAJSBAJS!!! :@

nu har vi snart lov i alla fall. mys.
bara idrott kvar o där ska vi springa men det vet vi ju hur det är för mig.
bajsiknä.

på valborg händer "??" vad? ja, you tell me liksom!


OM NIO DAGAR ÅKER JAG TILL KINA! MY BELOVED AIRCRAFT!
hihi tänk vad fet jag kmr bli! fast sakna alla bra människor i min närhet då liksom,
det blir ju liksom tråkigt.

Min bror är typ underbar. Han hade kommenterat en blogg jag hade skrivit och jag blev bara underbart glad när jag läste det han hade skrivit och den glädjen har jag levt på i typ två dagar snart. ÄLSKAÄLSKAÄLSKA.

ikväll är jag ensam hemma så jag ska typ;
kolla på hekserna fran warren manor (förhäxad på danska, jag e inte säker på stavning"
sen så ska jag spela in talang 2007
och så ska jag titta på missing för dom går liksosm samtidigt, ILLA!
sen ska jag kolla på criminal minds och så ska jag sedan kolla på talang 2007 för att få upp stämninghen lite efter att ha blivit rädd av alla kriminal program liksom
och JAAAAA jag har ett liv.
ihi.


hmsi, jag ska kanske på ARCTIC MONKEYS! älskaälskaälska och ,mera älska!
men jag har typ nte råd nu så iusåf ska jag köpa nästa månad och då kanske de itne finns någon kvar
(lova att spara en)

och jag har börjat prata med jennifer igen, det är jätteroligt
för jag trodde att hon var liksom.. lite udda. haha nej vad elaaaak XD
men liksom, HON ÄR SOM JAG!
ihi. det e roligt. ive found her. I just wish we can meet sometime.

erhm. iafl, mina är lite bajs och det var hon som sa det XD
nu frågade jag sisqo vad jag skuille skriva o hon gjorde någon ful min o så sa hon att henke är snygg
och att det brann ner wtt dagis som låg typ 150 meter ifrån hennes lägenhet! omsi.

nu bajsar jag på det här och ska läsa lite blogg från bror.
(HAN SKA KANSKE FLYTTA HEM)
spännande.

puss på er älsklingar!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0