åter igen är jag här

Hej gott folk.
det var ett tag sen jag skrev, jag hade glömt bort att jag har blivit medlem här till och med.
jag hade tänkt att skriva blogg på PA (4nki) men när jag är i skolan så funkar itne det
'så då fick jag en idé att länka denna blogg ^___^
smart va.. eh.

och jag är konstig, det tycker i alla fall folk i världen. men det är ju bra
jag är itne som alla andra och det är ju mest roligt.

ibland kan jag vara irriterande men det kandke jag har fått från min älskade bror stefan (sakna sakna sakna att han bor hemma..)
men det är ju också lite charmigt. ^_^
jag kan vara seriös också
och jag kan vara arg
och ledsen
och kär
som en vanlig individ här i världen.

jag har en pojkvän som heter johan
och jag har vänner
som kommer tillbaka. från det gamla.
och jag har nya vänner
som är underbara.


jag gillar att skriva dikter och texter
och jag försöker lära mig rita manga.
men jag är fortfarande en vanlig individ.

jag vill byta skola. det är mitt största problem just nu. jag viull gå i en engelsk talande skola
men man måste säkert ha jättehöga betyg bara för att komma in.

efter gymnasiet vill jag åka till USA. Au Pair.
jag vill prata amrekanska, det är därför. det är ett fint språk.


nu vet du lite av mitt liv. så PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Som jag brukar säga, det är jag som är normal och ni andra som är konstiga.

2006-11-30 @ 11:14:53

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0