so fucking nice!

jag är en idiot. jag hade skrivit jättelångt o sen så råkade jag ta bort det. jävla helvete.

just nu sitter jag i en datasal på skolan och har gk. har haft en genomgång med instuderingsfrågorna inför provet efter lovet.
typ drygt.
nu ska vi göra affisher och sen när man e klar så ska man göra ett visitkort. och hur fan ska jag göra det? ^___________^

nu tänkte jag berätta om min lite tråkiga vardag och helg för att ha nått att skriva om.
i fredags så gick jag tidigare från skolan för att jag skulle  till sjukgymnasten klockan tre. det gick bra där men jag fick GRYMT ont i knäna efter.
men det är väl ett bra tecken antar jag. bara det blir bättre så är jag glad.
så att jag kan spela handboll <3

när jag kom hem så gjorde jag ingenting förutom att städa lite och titta på tv, sen duschade jag och så kom stefan.
han hälsade på o åt mat o sånt. MYS! saknar honom verkligen.

sen senare på kvällen så satt jag och mamma o såg på tv o väntade p åatt pappa skulle ringa. han var på företagsfest typ.
men vid klcokan 12 ungefär så va jag helt slut i ögonen o ja ville gå o sova men eftersom att mamma tittade på ett inspelat program o inte vet hur man spolar över pauserna så stannade jag uppe för hennes skull o hjälpte henne att spola.
sen typ 20 i ett eller nått s ringde pappa, äntligen. och jag gick o la mig.

i lördags så var jag hemma o glodde på tv på förmiddagen och sedan vid 3 så brjade jag jobba. jag jobbade till 7 och sedan när jag kom till märsta station o väntade på tåget så gick de inga fucking jäövkla tåg. och jag hatar sl.
sen gick det i alla fall ett extra tåg till väsby och som tur e så bor jag ju i rosersberg så jag fick i alla fall komma hem.
men... HATA SL I MIN RUMPA.

sen när jag kom hem så åt jag med mamma o pappa o sen tittade vi på tv,
sen sov jag.

i söndags så vaknade jag tidigt och så tittade jag på tv. sen efter ett tag så va pappa klar med datan o ja satte mig där o började jobba med mitt tidningsrbete och jag blev klar! yey!

sen så hittade jag teckningarna som peyton har gjort på en trä kulle, dvs one tree hill
(älska rödljus!)
so fucking nice!


Sen efter det så åkte jag o tittade på stefa nnär han spelade match, grymt att dom vann ^_^

och så va sara där o hon ska åka till USA som au par, nästa år! fan va lyx. så hon kan vara min guide sen när jag ska åka o visa hur man gör o grejer >_______________________-

sen efter matchen så åkte vi o hämtade johan hemma hos honom och så åkte vi till mig.
när vi var där så åt jag middag och så försökte johan rita, (du är visst en härmapa älskling :D)
sen åt vi glass o myste
och johan vet typ vad han ska få i julklapp. fis.
sen så kittlade han mig också, så att jag nästan dog. men bara halvt.

sen när johan hade dragit så myste jag med mamma o pappa o drack te o tittade på tv.

sen i morse så vaknade jag halv 9 och trodde att klockan vad 7. det var helt förvirrande och jag var tvungen att försäkra mig om att det stämde genom att titta på alla klockor i hela huset.
bumbel.

och medans morgonen gick så tittade jag på tv (som vanligt) och åt hamburgare, fast jag blev mätt efter 1 och en halv. så jag slängde resten. (jag gjorde självklart egna!)

nu har jag varit i skolan och drygat mig o ätit geisha. haha. jossan är min soptunna såklart.
nu vill sofie gå på rast så nu ska jag sluta skriva,, förlåt mig för att jag skriver "sen" hela tiden.

sköt om er och ha en god jul
(johan = kärlek)
god natt jultomten!, jag önskar mig familjen samlad i julklapp.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Saknar dig med Syster!
och va gullig du va so msatte uppe med mamma o hjälpte henne trots att du bara ville gå och sova egentligen
vi ses!
Kramen

2006-12-11 @ 17:04:21
URL: http://mynameisblom.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0